تولدم مبارک ! ...

به گمونم این سختترین کار دنیا باشه که دیگه تبریک تولدی از مادرت نشنوی ! دیگه ذوق و شوق و کیک خریدنای هر ساله ش نباشه ! 

به گمونم هست !

فردا که از خواب پاشم باید فقط و فقط وقتمو بذارم سر حاضر شدن و رفتن تولد دوستم ! شاید اینجوری زمان بگذره ! 


تولدم مبارک ! 21 سالم شد ! همیشه دوست داشتم برسم 18 سالگی ! رسیدم و دیدم هیچی نداشت ! بعدش روزشماری میکردم برسم به 20 ! وقتی 20 سالم شد واقعا دیدم هیچ اتفاق خاصی نیفتاد و نمیفته ! اما الان دوس دارم متوقف شه و بزرگ نشم اما نمیشه ! ....

نظرات 7 + ارسال نظر
داستان قصه رمان عاشقانه چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:39 ب.ظ http://way.blogfa.com

پس از اینکه زهره از اتاقم بیرون رفت، من اندکی تنها ماندم و فرصت فکر کردن درباره اینکه امروز چه اتفاقی افتاده است برایم پیش امد.
به خودم گفتم: خدای من، امروز حال من چرا مساعد نیست؟ چرا مثل همیشه اختیارم دست خودم نیست! همچون مفتشی که مجرم را تحت تفتیش قرار می دهد، از
خودم سوال های عجیب و غریبی می پرسیدم، که چرا؟... و چگونه؟.... هنوز به پاسخ سوال هایم نرسیده بودم که سعید با در زدنش رشته افکارم را از هم گسیخت.

سلام دوست عزیز
اگر به خواندن داستان علاقه دارید، شما را به خواندن داستانهایی که خودم نوشته ام دعوت می کنم
موفق باشید

فرنــاز چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ب.ظ

تـولدت مبارکــــ عشــق ...

نمیدونم آیکون لبخند بزنم یا ...

بخــــــند لطفــاً

بانوچه پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:01 ق.ظ http://www.smartiiiz.blogfa.com

تولدت مبارک فریبا جان ...

م س ا ف ر جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:33 ب.ظ

سلام و درود بی کران

اولین باره رهگذر کوی دلنوشته هاون هستم
و چه زمان نازنینی گذرم افتاد!
که در آستانه بیست دومین بهار زندگی
بانو فریبای این سرزمین هستیم

صمیمانه این ساعت ها و روزها را شادباش گویم

امید که بر بام اندیشه و اخلاق گیتی بایستید
آمین

دست حق نگهدار فرزند ۲۱ ساله سرزمینم
آمین

محسن جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ب.ظ http://sahar25.rozblog.com

سلام تولدت مبارک 7 روز از من کوچیکتر.
منم اول آبان هستم

تیراژه جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

تولدت مبارک فریبای خوب من..
با تاخیر
و یک دنیا آرزوهای خوب
و خوشبختی ای به روشنی لبخند مادر نازنینت که هر روز نثار زندگی ات میشود.

فهیمه دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ق.ظ

وبلاگتو دوست دارم فریب. بی غل و غش، ساده، روون. غیر گنگ! راحت ارتباط برقرار میکنی و خواننده یه پا دورترتو اذیت نمیکنی ;)
بازم بنویس :)

در ضمن! هر سنی قشنگی خودشو داره! حتی تو سن پیری من!!!!:)) که دائم استرس 30 ساله شدن و گذشتن جوونی و دست خالی بودن تو اون سن رو داریم!

در ضمن 2: امیدوارم روح مامان شاد باشه و جای خالیش تو دلت کمتر به غصه هات اضافه کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد